RSS
Write some words about you and your blog here

TQ..

tq 4 the bz day..aish!~
tp best, dpt timba pengalaman spnjg Minggu Pengurusan Pelajar Baru (MPPB) . selama hari ni buat xtau je benda2 camni. benda2 tu la yang penting, camana cara kite uruskan sesuatu program dari A sampai Z, protokol yang perlu ada dalam setiap majlis, nak sambut orang, senyum sampai telinga, sampai tegang mulut, huhu..btw, memang penat, nak2 JPP yg keje full time kan, aku kire part time worker je. aku tgk kak baie pon sian jalan sana sini cam the flash, dah 2 xkn aku nak tgk je..tolong la kan..what we call..?give a hand ;)
p/s: bkn penat ape pn aku..duduk tgk org, pnt berfikir, nak buat ape nih, nak buat ape nih..haha


ya, one more thing thankz 4 the kepercayaan ahli2 HELWI..ish, still rase cm ntah..xtau nak ckp. pe pn, program ni bg pengalaman yg bermakna jugak!~ camana nak berurusan ngan org pejabat, org kafe dll. mybe bg org laen bnde simple sume tu. "ala..org laen dh berurusan byk ngn org laen, n bla3..berurusan ngn org bsr2 lg then bla3 lg.." tp ia bnda penting bg ain.
-jawatan adalah Amanah bukan Anugerah-

ya, FATIMAH SYARHA!! dpt ckp ngn die kt telefon, very nice, polite voice..ahh..malu2

anyway..sume yg berlaku ade pro n kontranya. hope aku dapat sesuatu yg baek dari benda yg baek dan membuahkan hasil yg baek..
k, semoga aku,rakan-rakan n ahli seprjuaangan sukses slaloo..

~Lelaki Labah-Labah ade cakap : "WITH GREAT POWER, COMES GREAT RESPONSIBILITY"


so, fikir-fikirkn dan slmt beramal...^^v

1 comments:

NAJIHAH NASAR said...
This comment has been removed by the author.
NAJIHAH NASAR said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment