RSS
Write some words about you and your blog here

Sabar dan Redha..

Sabar, usaha doa dan tawakal..ya, itulah yg harus aku lakukan ketika dan saat ini. selalu dah dgr ayat ~ Allah xmembebankan seseorang melainkan dgn kesanggupannya
that means ~ Saya seorang yang kuat..!! ^^v

Kuat bkn pd Fizikal berketul2 cm Malek Nor
Bkan juga pd sikap yg pd luarannya Gah
tidak pula pd perkataan yg penuh smgt dan yakin
Tetapi kuat itu dtg dr hati...
kekuatan ruhiyah, dalaman..
Hati yg sntiasa redha
dgn ketentuan takdir..
jiwa yg sntiasa kental
melalui tiap detik itu..

Walaupun kdg tlps juga
hati yg lemah ini brkata
"knpa aku..?"
"smpai bila..?"
"Apa hikmahnya..?"

Tapi SYUKUR..
aku masih ada ALLAH
cepat2 aku istghfar..
mohon ampun padanya..
tiada niat utk berburuk sangka
cuma hati yg lesu ini
mudah dipengaruhi..;(

Terima kasih Mak n bpk
krna sntiasa mendoakan diri ini :)

semoga diri ini terus tabah
dalam mnghdapi dugaan terbesar-MU
dlm diri ini..
Pasti ada hikmah di sebalik yg berlaku
PASTI..
biar ms yg menentukan
jika bkn skrg mgkn akn dtg

Semoga dugaan MU
menjadikan diriku lebih dkt padaMU..
Amin...

Live a Long Life =)

0 comments:

Post a Comment